16 lipca 2013

Z zielenią...

Cześć!
Dziś makijaż z zielenią. Rzadko używam tego koloru, jednak postanowiłam to zmienić :) Rzadko także robię smokey z użyciem czarnego cienia, wydaje mi się, że jest on wtedy "cięższy". Jest to makijaż bardziej wieczorowy niż dzienny , dla mnie jednak nie robi to różnicy ( odważna jestem hihi).
Jeżeli wam się podoba, to zapraszam do jego odtworzenia.

***
 ***

Dzięki za odwiedziny i do następnego !


ThickMadame91
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam zielenie, a makijaż wyszedł Ci świetnie! Szkoda, że nie wykonałaś go krok po kroku :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam czasu :/ Taki szybki przed wyjściem , może następnym razem :)

      Usuń
  2. Śliczny makijaż.Taki wiosenny.Piękne połączenie zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, świetne połączenie! Bardzo mi się podobają zielone makijaże, a w tym wykonaniu to już na pewno ;)) A poza tym, to widzę tu śliczne, długie rzęski!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zielenie kocham, pieknych kolorow użyłas. a to Twoj natrualny kolor oczu? Jesli tak to zazdroszcze :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tylko w świetle i na zdjęciach jest bardziej intensywny niż w rzeczywistości- wszystko zależy od światła :)

      Usuń
  5. piekny!! zdecydowanie bede tu zagladac bo baaardzo mi sie tu spodobalo:D

    OdpowiedzUsuń

Zabrania się kopiowania, wykorzystywania i rozpowszechniania zdjęć bez mojej wiedzy i zgody! Komentarze obraźliwe będą usuwane !(podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170) !