09 lipca 2013

White...

Cześć !
Na moich paznokciach ostatnio gości biel . Nie wiem czemu, ale strasznie mi się to podoba :)
Pokażę wam jak wygląda i wybaczcie moje zaniedbane skorki, ale nie miałam czasu by się nimi zająć. Będąc w drogerii zauważyłam piękny lakier, ma on w sobie brokat i małe hologramiki. Będzie pasował do każdego koloru lakieru i dlatego też go kupiłam. Zapraszam do obejrzenia zdjęć :


***
 Nakładam pierwszą warstwę białego lakieru
 ***
 Po wyschnięciu nakładam drugą warstwę
 ***
 to właśnie ten lakier :)
 I nanoszę jedną warstwę, czekam aż wyschnie.  Można jeszcze pomalować lakierem nawierzchniowym lub innym i gotowe :)
 Tak prezentuje się w słońcu (efektu i tak zdjęcie nie odda, a wierzcie mi, błyszczy się pięknie)
 A tak w pomieszczeniu
A tu z dwoma warstwami

A wy jak malujecie sobie paznokcie ? Piszcie w komentarzach ( anonimowi też mogą )
Do następnego !

ThickMadame91
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. też mi się podoba ^^ i dziękuje za wizytę :)

      Usuń
  2. Śliczne, takie delikatne a za razem wyraziste. :)

    Pozdrawiam serdecznie. :)
    Nominowałam Cię do "zabawy" pokaż kotku co masz w środku.:D
    http://hersentences.blogspot.com/2013/07/pokazuje-co-mam-w-srodku-dddd.html

    OdpowiedzUsuń
  3. ja w bialym wygladam totalnie jak trup. Moze z jakims brokatem bylo by lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie ! Ten lakier wlaściwie do każdego koloru paznokci się nadaje :)

      Usuń
  4. Świetny ten brokatowy lakier, super wygląda, muszę się w taki zakupić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od momentu wejścia do drogerii krzyczał : WEŹ MNIE :)

      Usuń
  5. Bardzo fajny pomysł muszę wypróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz piękne paznokcie o jakich ja tylko mogę marzyć , więc totalnie Ci zazdroszczę :)

    Efekt końcowy jest super.

    Dodałam Twojego bloga do obserwowanych i czekam na kolejne posty wywołujące ukłucie zazdrości :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Moje paznokcie jeszcze 3 lata temu tak nie wyglądały (niestety). Strasznie je obgryzałam i były meega krótkie. Ale postanowiłam to zmienić i tak piłowałam paznokcie by nadać im idealny kształt(spiłowywałam je z boku aby były węższe) i jakoś się naprawiły, i uwierz mi, różnica jest ogromna. Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Bardzo lubię białe pazurki

    OdpowiedzUsuń

Zabrania się kopiowania, wykorzystywania i rozpowszechniania zdjęć bez mojej wiedzy i zgody! Komentarze obraźliwe będą usuwane !(podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170) !