05 lipca 2013

Coś innego ...

Cześć !
Dzisiaj na moim oku zagościło coś takiego. Od dłuższego czasu chciałam namalować sobie to na oku, ale jakoś zawsze o tym zapominałam, gdy przychodziło co do czego :)  Dziś jednak mi się "przypomniało" . Pokażę wam tylko jedno zdjęcie i nie będzie całej twarzy, bo mam niemiłego gościa na moich ustach :/
U innych efekt mi się strasznie podoba, jednak ja czuję się w nim nieswojo... Może kiedyś jeszcze spróbuję zrobić coś podobnego. Moim zdaniem nie jest to makijaż dzienny- ale znajdą się i takie osoby którym to nie przeszkadza- ja jednak do nich nie należę :) (może na jakieś wieczorne wyjścia, karnawał itp). Makijaż sam w sobie jest łatwy . Użyłam tylko jednego pędzelka do jego namalowania (skośny pędzelek z essence) i robiłam go może 2 min. Jeżeli komuś się spodobał zachęcam do jego odtwożenia i pamiętajcie, że makijaż to przyjemność i można się nim bawić i kombinować do woli !

***
***

Mam nadzieję, że się wam spodobało i do następnego !!!

ThickMadame91

4 komentarze:

  1. I love that type of makeup !

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka chciała bym cię zaprosić do udziału w konkursie makijażowo paznokciowym na moim blogu więcej info http://malwina305.blogspot.com/2013/07/konkurs.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że tylko jedno zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń

Zabrania się kopiowania, wykorzystywania i rozpowszechniania zdjęć bez mojej wiedzy i zgody! Komentarze obraźliwe będą usuwane !(podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170) !