04 lipca 2013

Serwetkowe paznokcie...

Cześć !
Siedziałam sobie na tarasie i kombinowałam , różne pomysły czasami przychodzą człowiekowi do głowy i tak też było dzisiaj. Pomyślałam, że można by było spróbować ozdobić paznokcie serwetką(papierową), zajrzałam do szafki czy mam jakąś i znalazłam jedną ! Jest to niebieska serwetka z czarnymi wywijasami. Wzięłam ją więc i zabrałam się do dzieła. Pomalowałam paznokcie na biało , wycięłam z chusteczki dany wzorek , rozdzieliłam ją (zostawiłam tylko cieniutką warstwę z nadrukiem) i przyłożyłam do mokrego paznokcia lekko dociskając. Następnie chusteczkę, która wystaje poza paznokieć usunęłam drewnianym patyczkiem , a przy wolnym brzegu użyłam pilniczka. Pomalowałam bezbarwnym lakierem i gotowe. Myślę, że efekt jest ciekawy. Teraz pozostaje mi szukać serwetek z innymi wzorkami .
A tu zdjęcie :
***
***
Zrobiłam tylko jeden paznokieć i nawet mi się to spodobało, ale poczekam aż znajdę inną serwetkę i wtedy zrobię sobie wszystkie paznokcie :)

Zmyłam to i pomalowałam sobie innaczej. Wybrałam biały i miętowy. Uwielbiam takie połączenia kolorystyczne. O, tak to wygląda:
***
***
A wy jak malujecie sobie paznokcie na co dzień ?
Buziaki i do następnego :*

ThickMadame91

4 komentarze:

  1. Ooo ! Muszę spróbować! Fajnie to wygląda:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ! Polecam , wystarczy znaleźć sobie ładną serwetkę i można robić :)

      Usuń
  2. I love white nails ! Especially when yoo are tanned :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah ! But I'm very pale, and I think it looks good too :)

      Usuń

Zabrania się kopiowania, wykorzystywania i rozpowszechniania zdjęć bez mojej wiedzy i zgody! Komentarze obraźliwe będą usuwane !(podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170) !