11 lipca 2013

Brąz i filoet ...

Cześć !
Dzisiaj step by step ! Już dawno nie było makijażu więc postanowiłam się pomalować . Wyjęłam paletkę i początkowo miały być same brązy, ale jak pomalowałam sobie zewnętrzny kącik oka to naszło mnie na fiolet :) A skoro wzięłam fiolet to i wykorzystałam nowy pigment z KOBO , który kupiłam wczoraj. Użyłam też nowej mascary, którą polecała digitalgirl13 (Hania- mistrzyni makijażu), i szczerze powiem, że za taką cenę jestem nim zachwycona! Nie kruszy się i nie skleja rzęs.
Zapraszam więc do stepika :

Nałożyłam bazę pod cienie
 Na puchaty pędzel nabrałam szaro-brązowego cienia
 ***
 Następnie na pędzelek nabrałam ciemnego brązu
 Nałożyłam na powiekę
 i dobrze roztarłam
 Na płaski pędzel nabrałam fioletowego cienia i nałożyłam go na powiekę, lekko łącząc ze sobą fiolet i brąz
 ***
 To właśnie ten pigment
 Wygląda jakby był kremowy
 ale po nałożeniu i roztarciu się mieni( jest to taki kameleon z różową poświatą)
I tym samym pędzelkiem , którym nakładałam fiolet , nanoszę pigment w wewnętrznym kąciku oka i dokładnie rozcieram
 Na skośny pędzelek nanoszę ten sam ciemny brąz
 maluję nim zewnętrzny kącik (1/3 długości oka), następnie tym samym pędzlem nakładam fioletowy cień (środek dolnej powieki- także1/3)
 i nie zmieniając pędzelka biorę pigment, który nakładam na pozostałą część dolnej powieki , aż do wewnętrznego kącika oka.
 tak to wygląda
 Dolną linię wodną oka maluję białą kredką
 Tuszuję górne i dolne rzęsy
 ***
 ***
 ***
 Jeszcze tylko bronzer/róż- co kto woli i makijaż gotowy :)



Makijaż ten można wykonać z każdym innym kolorem (do brązu prawie wszystko pasuje)
Mam nadzieję, że się wam spodobało i do następnego !

ThickMadame91
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy blog, cieszę się że trafiłam, na pewno zostanę na dłużej :)
    Makijaż jak najbardziej na lato, do zwiewnej sukieneczki :)

    Zapraszam czasem do mnie i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie się cieszę że się spodobał i na pewno odwiedzę :)

      Usuń
  2. Dużo zdjęć zrobiłaś. Fajnie by to wyglądało jakbyś połączyła w filmik. Byłaby taka krótka animacja ze zmieniającym się kolorem oka. :)

    pozdrawiam
    Kulnaro o kulturze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet chciałam tak zrobić ale zdjęcia nie są w tym samym miejscu jeśli wiesz o co chodzi. Następnym razem spróbuję :)Dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń

Zabrania się kopiowania, wykorzystywania i rozpowszechniania zdjęć bez mojej wiedzy i zgody! Komentarze obraźliwe będą usuwane !(podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170) !