17 lipca 2013

Nakrapiane paznokcie...

Cześć !
Ostatnio natknęłam się na zdjęcie w internecie, i przypomniało mi się, że robiłam kiedyś podobny wzorek i nie byłam z niego w pełni zadowolona, więc już go nie robiłam. Jednak dzisiaj przypomniał mi się i postanowiłam spróbować jeszcze raz, tym razem do lakieru dodając zmywacz.
Tu zdjęcia, w których opiszę co i jak robię :

Pomalowałam paznokcie na biało
 Do szklanego pojemniczka nałożyłam troszeczkę lakieru i dodałam do niego zmywacz, aby był bardziej "wodnisty"
 Wzięłam pędzelek, połączyłam ze sobą lakier ze zmywaczem, i nabrałam troszkę na pędzelek.
 Zaczęłam "chlapać" lakierem na paznokieć ( ja pukałam w pędzelek palcem)
 tak to wygląda
 Następnie wzięłam kolor miętowy oraz żółty i powtórzyłam czynności
 ***
 Trochę się pobrudziło, więc wystarczy wziąć patyczek i przy pomocy zmywacza oczyścić wszystko wokół paznokcia
 Następnie pomalować lakierem nawierzchniowym, olejek na skórki i gotowe !
 Efekt końcowy:
 ***

Wiem, że nie każdemu wzorek taki przypadnie do gustu,jednak ja jestem zachwycona !Co o nim sądzicie?
Dziękuję za poświęcenie swojego czasu i do następnego !

ThickMadame91
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 komentarzy:

  1. Pomysłowo.Wyglądają naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. So cute! When i saw this I thought about Easter :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyszły :) a dlaczego nie byłaś ostatnim razem zadowolona? To przez to, że nie dodałaś zmywacza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, wyszły mi wtedy takie wielkie kropy :/

      Usuń
  4. fajnie to wyglada. zawsze mi sie taki efekt podobal ale jakos sie nigdy zebrac nie moglam do zrobienia czegos takiego.

    OdpowiedzUsuń

Zabrania się kopiowania, wykorzystywania i rozpowszechniania zdjęć bez mojej wiedzy i zgody! Komentarze obraźliwe będą usuwane !(podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170) !