17 lipca 2013

Nakrapiane paznokcie...

Cześć !
Ostatnio natknęłam się na zdjęcie w internecie, i przypomniało mi się, że robiłam kiedyś podobny wzorek i nie byłam z niego w pełni zadowolona, więc już go nie robiłam. Jednak dzisiaj przypomniał mi się i postanowiłam spróbować jeszcze raz, tym razem do lakieru dodając zmywacz.
Tu zdjęcia, w których opiszę co i jak robię :

Pomalowałam paznokcie na biało
 Do szklanego pojemniczka nałożyłam troszeczkę lakieru i dodałam do niego zmywacz, aby był bardziej "wodnisty"
 Wzięłam pędzelek, połączyłam ze sobą lakier ze zmywaczem, i nabrałam troszkę na pędzelek.
 Zaczęłam "chlapać" lakierem na paznokieć ( ja pukałam w pędzelek palcem)
 tak to wygląda
 Następnie wzięłam kolor miętowy oraz żółty i powtórzyłam czynności
 ***
 Trochę się pobrudziło, więc wystarczy wziąć patyczek i przy pomocy zmywacza oczyścić wszystko wokół paznokcia
 Następnie pomalować lakierem nawierzchniowym, olejek na skórki i gotowe !
 Efekt końcowy:
 ***

Wiem, że nie każdemu wzorek taki przypadnie do gustu,jednak ja jestem zachwycona !Co o nim sądzicie?
Dziękuję za poświęcenie swojego czasu i do następnego !

ThickMadame91
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 komentarzy:

  1. Pomysłowo.Wyglądają naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. So cute! When i saw this I thought about Easter :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyszły :) a dlaczego nie byłaś ostatnim razem zadowolona? To przez to, że nie dodałaś zmywacza?

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie to wyglada. zawsze mi sie taki efekt podobal ale jakos sie nigdy zebrac nie moglam do zrobienia czegos takiego.

    OdpowiedzUsuń
  5. 56 yrs old Electrical Engineer Garwood Waddup, hailing from Victoriaville enjoys watching movies like Destiny in Space and Vehicle restoration. Took a trip to Kalwaria Zebrzydowska: Pilgrimage Park and drives a Alfa Romeo Tipo 256 Cabriolet Sportivo. strony

    OdpowiedzUsuń

Zabrania się kopiowania, wykorzystywania i rozpowszechniania zdjęć bez mojej wiedzy i zgody! Komentarze obraźliwe będą usuwane !(podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170) !