26 lipca 2013

Paznokcie...

Cześć!
Dziś pomalowałam sobie paznokcie trochę inaczej  niż zwykle- chodzi mi o to, że zawsze maluję wzorki itp na kciuku i serdecznym, ale ostatnio zaczynam to zmieniać.
Na paznokciach mam :
lakier essence (z ostatniego posta- I ♥ summer)
niebieski lakier z Lovely- Gloss like gel nr 332
Essence colour&go - nr 78 blue addicted

Uwielbiam lakiery tego typu (wszystko co się błyszczy  O_o !)

Zdjęcie robione w pomieszczeniu,
 a tu na słoneczku :)
A wy macie jakieś ulubione lakiery ?
Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i do następnego !


ThickMadame91

16 komentarzy:

Zabrania się kopiowania, wykorzystywania i rozpowszechniania zdjęć bez mojej wiedzy i zgody! Komentarze obraźliwe będą usuwane !(podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170) !