10 lutego 2014

Krótkie nie znaczy, że zaniedbane...

Cześć !

Moje drogie. U m nie na paznokciach wydarzyła się ostatnio katastrofa. Nie wiem, co się dzieje, ale strasznie mi się paznokcie łamią . zaraz wam pokarzę dokładnie w którym miejscu. Co jest jeszcze śmieszniejsze złamały mi się paznokcie tylko środkowych palców (fakerów :> ).

Powiem tylko tyle : przez tydzień praktycznie niczego nie mogłam zrobić bez odczuwania bólu.
I cóż mi pozostało ? Skróciłam wszystkie paznokcie do minimum i czekałam. Minęły dwa tygodnie i tak na dzień dzisiejszy się prezentują. Nie jest najgorzej. Pomalowałam je , ponieważ już dłużej nie mogłam wytrzymać bez jakiegokolwiek koloru.
Niestety przez najbliższych kilka tygodni nie będę mogła pozwolić sobie na dłuższe paznokcie ze względu na pracę (pracując na twarzy długie szpony nie są dobrym pomysłem).

I zdjęcia :




A wy wolicie krótsze, czy dłuższe paznokcie?

Dziękuję za uwagę i do następnego !

ThickMadame91

24 komentarze:

  1. Oh my gem wygląda całkiem nieźle ! :) Musiało boleć, dosyć wysoko się złamał :( Też mi się jakiś czas tamu kciuk w takim miejscu złamał i niedawno pozbyłam się tego nieszczęsnego pęknięcia, teraz powoli odrasta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja noszę krótkie, bo gdy mam długie płytka mnie boli ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś mnie bolała, ale później przestała więc jest jeszcze nadzieja :)

      Usuń
  3. O to faktycznie nieciekawie się Ci łamią :/
    Ja zdecydowanie wolę długie, w krótkich się źle czuję- pewnie to kwestia przyzwyczajenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Auć kilkakrotnie zdarzyła i sie taka nieprzyjemność brrr….
    P.S zostałaś nominowana do wzięcia udziału w KONKURSIE serdecznie zapraszam :)))
    http://mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. dłuższe paznokcie wiadomo- wyglądaja ładnie, ale moje się tak szybko łamią ze ciągle mam krótkie:<
    http://victimofsins.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne! Kiedy nowe wpisy?;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja ostatnio się nożem zacięłam i teraz nie wiem czy malować czy tylko piłować, głupio tak bez niczego wygląda :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi tez pękają paznokcie np tak w połowie...ale na kciukach. Nie wiem dlaczego. A tak zbaczajac od tematu to przepiekny ten lakier złoty, aż zerknę na niego w rossmannie:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. I długie i krótkie paznokcie robią wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  10. tak to jest w tymi paznokciami. mi się nie łamią a rozdwajają.. głównie wskazujące, a nie fakery ;)
    ale ja chyba wolę krótkie, jest mi wygodniej.. problem z tym że skrócone na minimum też się rozdwajają :/
    a lakiery bardzo fajne, chociaż nie przepadam za brokatami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię długie paznokcie i przez to już niestety kilkukrotnie zdarzyła mi się taka sytuacja jakiej Ty również doświadczyłaś (czyli złamanie poniżej wolnego brzegu). Jest to bardzo bolesne, ale cóż. A tak w ogóle czy Wy też tak macie, że albo mocne paznokcie, albo włosy. Ja nigdy nie miałam problemu z paznokciami - zapuszczam bez problemu na długie, ale niestety włosy mam słabe i dość cienkie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też bardzo lubię długie paznokcie, elegancko się prezentują. Niemniej jednak, niekiedy jestem zmuszona nosić krótkie paznokcie i jakoś specjalnie nad tym nie ubolewam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wolę dłuższe, moja mama za to uwielbia krótkie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też mam krótkie paznokcie, nie mogę zapuścić dłuższych bo od razu się łamią :( teraz zaczęłam stosować taką kurację dla dłoni, mam nadzieję że i paznokcie się odżywią: sklep.malpex.pl/produkt/marion-do-ciala-parafinowa-kuracja-dla-dloni/

    OdpowiedzUsuń

Zabrania się kopiowania, wykorzystywania i rozpowszechniania zdjęć bez mojej wiedzy i zgody! Komentarze obraźliwe będą usuwane !(podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170) !