02 lipca 2013

Dzisiejsze malowanie ...

Cześć !
Dziś na moich paznokciach powstało coś takiego. Wzorek tylko z pozoru jest trudny. Wystarczą dobre chęci :). Pomalowałam środkowy i wskazujący palec na biało, po wyschnięciu u góry na tych paznokciach zrobiłam półkole a następnie dodałam czarne linie, kropeczki itp. To właśnie takie małe detale dodają uroku całemu wzorkowi. Jeżeli komuś się spodoba to piszcie w komentarzach (anonimowi też mogą).
A teraz zdjęcia :


 ***
 ***

Mam nadzieję że się wam spodobało i do dzieła !!!
Buziaki :*

ThickMadame91

7 komentarzy:

  1. Nice ! So beautiful !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ślicznie Ci to wyszło :) ja niestety nie mam cierpliwości, ani zdolności manualnych do takich rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ! Cierpliwości to ja mam bardzo dużo do takich rzeczy ! Ale ty na pewno masz zdolności do czegoś innego :) Pozdrawiam i dziękuję za komentarz :)

      Usuń

Zabrania się kopiowania, wykorzystywania i rozpowszechniania zdjęć bez mojej wiedzy i zgody! Komentarze obraźliwe będą usuwane !(podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170) !