29 lipca 2013

Lampa pierścieniowa...

Cześć !
Dziś mam coś innego. Chciałam się pochwalić moją lampą :) Nad jej kupnem zastanawiałam się już od dłuższego czasu, ale zawsze szkoda mi było pieniędzy (150 zł można wydać na coś innego), ale nie żałuję! Teraz zastanawiam się jak mogłam to odwlekać ! Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia :). Zamówiłam ją na allegro (w piątek i dziś już jest ), ma moc 28W i po kliknięciu i zapłaceniu zaczęłam się zastanawiać czy te 28W to nie za mało, ale okazało się że nie. Jest idealna (i tak daje po oczach, a co by było z 40W nawet nie chcę myśleć- mam bardzo wrażliwe oczy i zalałabym się łzami).

A teraz zdjęcie z lampą i bez (nie kombinowałam nic ze światłem w żadnym programie - tak jak to zwykle robię )


Moim zdaniem różnica jest ogromna !

I kolory są oddane w 100%

A tak wygląda sama lampa. Muszę jeszcze kupić do niej statyw, bo na mój nie mogę założyć a mając lampę w ręku nie pociągnę długo :)

UWIELBIAM JĄ !
Dziękuję za uwagę i do następnego !

ThickMadame91

15 komentarzy:

  1. Widać różnicę! Zdjęcie z lampą wygląda bardziej profesjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow roznice widac od razu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna lampa, zgadzam się z wcześniejszymi komentarzami, ze wygląda profesjonalnie :) Ja za to kupiłam dziś wymarzony obiektyw :D aż chce się robić zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja moje zdjęcia robię kamerą, ale też zamierzam kupić coś lepszego :)

      Usuń
  4. ja chcialam kupic ta lampe, i caly czas sie zastanawiam bo rozkladanie softbosow do filmowania to dla mnie katorga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak do filmów to kup mocniejszą, bo ta może nie wystarczyć :)

      Usuń
  5. Różnica nieprawdopodobna! Mi też zawsze żal wydać te 150 zł, ale widzę, że warto, bo męczenie się ze złapaniem kolorów na zdjęciach jest okropne! Zawsze zjada mi wszystkie kolory i makijaż wychodzi delikatniej niż w rzeczywistości.

    A tutaj tak pięknie lampka wydobyła ten cień na dolnej powiece, jest prześliczny.

    A u jakiego sprzedawcy kupowałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ! Warto ! A sprzedający to : fotoakcesoria - polecam, ponieważ lampa przyszła solidnie zapakowana i w bardzo krótkim czasie

      Usuń
  6. Też się nad taką lampą zastanawiam, bo światło w mieszkaniu mam co dzień to inne, a zimą jest ciemno i często ubolewam nad tym jak tu robić te zdjęcia..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze polecam ! Nie żałuję ani złotówki- najlepszy zakup roku :)

      Usuń
  7. kurcze, mega roznica!!!
    Swietny post, przekonal mnie , ze warto zainwestowac bo zdjecia wygladaj rewelacyjnie..sciskam serdecznie xxx

    OdpowiedzUsuń
  8. przekonałaś mnie do kupna tej lampy

    OdpowiedzUsuń

Zabrania się kopiowania, wykorzystywania i rozpowszechniania zdjęć bez mojej wiedzy i zgody! Komentarze obraźliwe będą usuwane !(podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170) !