07 lipca 2013

Kreska krok po kroku i coś o eyelinerach

Cześć piękne !
Dzisiaj post w którym pokażę wam jak maluję swoją kreskę .
Najważniejsze to ćwiczyć, ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć !!! Na samym początku moje podejścia kończyły się wielką plamą na oku , później gdy już załapałam o co w tym chodzi jedna kreska całkowicie różniła się od drugiej, ale już były proste. Z czasem doszłam do tego jak powinnam robić kreskę by była prosta i obie były dokładnie takie same.
Na początku stosowałam eyeliner w płynie, ale wychodziły mi straszne falbanki i towarzyszyło mi dziwne uczucie na powiece (takie ściągnięcie, które odczuwam do dziś przy takich oto eyelinerach). Później przerzuciłam się na eyelinery w pisaku (były ok), z czasem zaczęłam stosować eyelinery w żelu. Próbowałam malować kreskę cieniutkim pędzelkiem i było już lepiej ale dalej mi coś nie odpowiadało . Pewnego razu, gdy byłam w drogerii zobaczyłam skośny pędzelek z essence, kupiłam go i.... to był chyba najlepszy zakup w moim życiu! To było ok 3 lat temu, pędzelek używam do dziś i ani się nie odkształcił, ani nie wypadł z niego żaden włosek, po prostu nic się z nim nie stało. Pięknie i bardzo szybko się domywa.
Co do samych eyelinerów. W tej chwili używam 3 w zależności od dnia. Jeden z nich to L'Oreal - piękna czerń która bardzo dobrze trzyma się na oku, drugi to Inglot- nie do zdarcia ( używam go wtedy, gdy chcę aby moja kreska trzymała się "24 godziny") ten eyeliner przetrwał by bombardowanie :)). Ostatni to eyeliner w żelu z Essence- nie jest zbyt trwały, ale używam go praktycznie codziennie ponieważ szybko się zmywa i to jest główną jego zaletą . 
Dobra ! Już za dużo się rozpisałam więc zapraszam do obejrzenia zdjęć krok po kroku :

Przed namalowaniem kreski na powiekę nałożyłam podkład i utrwaliłam go pudrem prasowanym (Rimmel stay matte - 01 )


Pędzelek skośny z essence
Eyeliner żelowy z essence
Nabieram mniej więcej tyle eyelinera na pędzelek, i to mi wystarcza na 1 kreskę
Wyznaczam sobie kształt "jaskólki"
Następnie dorysowuję kreskę tak, aby przypominało trójkąt (tak to powinno wyglądać)
 Rysuję sobie kreskę przy linii rzęs do połowy
 Teraz zaczynam rysować kreskę od wewnętrznego kącika oka
 Łączę ze sobą kreskę
 I teraz wydłużam kreskę
 Następnie ją wyrównuję
 Wypełniam kreskę
 I dokładnie przy rzęsach ! ( żeby nie było prześwitów)
I tak wygląda gotowa kreska :
 ⚜
 Jeszce tylko wytuszować rzęsy i możemy lecieć :)
 ⚜


 Dzięki za poświęcenie swojego cennego czasu i do następnego :*
(mam nadzieję że się podobało )


ThickMadame91







31 komentarzy:

  1. Jaka ładna i prosta. Mi nigdy takie nie wychodzą:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi na samym początku też nie wychodziły, jak to mówią -praktyka czyni mistrza:)

      Usuń
    2. oj tak , jest sliczna , ja musze zkupić nowy eyeliner i tez zaqstanawiam sie nad żelem

      Usuń
    3. Ja jestem zadowolona z żelowego bardziej niż z eyelinera w pisaku :)

      Usuń
  2. Your lashes are so long !

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrazeniem. ;o
    Ja zanim namaluję sobie ładną kreskę to 7836847 razy muszę mazać i od nowa! ;D

    +Bardzo ładne masz oczy. :):):):)
    Pozdrowionka. :)

    Zapraszam na http://hersentences.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna i dokładna kreska :)

    wpadłam przez przypadek i zostaje na dłużej, obserwuję i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    cherryfication.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  5. kreska idealna! :) ja rysuję straszne koślawce :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow!Dzięki,że mnie oświeciłaś bo ja zawsze od wewnętrznej strony oka zaczynałam:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też tak robiłam i też nie wychodziły :)

      Usuń
  7. doskonała :) przydałby mi się taki cieniutki skośny pędzelek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekna krecha :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie Ci wyszła;) ja raczej używam czarnej kredki i ładnie mi wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś kredki używałam, ale mi się odbijała na powiece :/

      Usuń
  10. Bardzo ładna kreska :) U mnie to różnie bywa z tym :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Mocno zarysowana, ale Tobie pasuje - zapraszam do siebie http://porownywajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz jakbyś miała sztuczne rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kreska wyszła idealnie, moja z biegiem czasu wychodzi coraz lepiej ;))

    zapraszam do siebie: http://madisonbeckett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zabrania się kopiowania, wykorzystywania i rozpowszechniania zdjęć bez mojej wiedzy i zgody! Komentarze obraźliwe będą usuwane !(podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170) !