25 lipca 2013

Róż z fioletem...

Cześć !
Wczoraj Lauren Curtis opublikowała film z makijażem- klik TU. Bardzo mi się on spodobał i postanowiłam go odtworzyć, jednak ja pomalowałam także dolną powiekę, ponieważ wydawało mi się, że makijaż nie jest dokończony (ale to tylko moje odczucie). Jest to makijaż idealny na imprezę ! Mam niestety tylko jedno zdjęcie na którym kolory są w miarę rzeczywiste (choć nie do końca, ale starałam się to naprawić ), ponieważ nie mogłam złapać dobrego światła, ale mam nadzieję że się poprawi bo czekam na lampę .
A tak prezentuje się makijaż w moim wykonaniu:


I jak ? Podoba się ? Ja czuję się doskonale w takich "żywych" kolorach a wy ? 
Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz i do następnego !

ThickMadame91
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 komentarzy:

  1. Prześliczny makijaż oczka :) może napiszesz jak krok po kroku go wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taśmą bezbarwną wyznaczyłam granicę.Różowym cieniem zaznaczyłam załamanie powieki, następnie na całą powiekę nałożyłam ciemny fioletowy cień i roztarłam z różem, na fiolet palcem wklepałam biały perłowy cień, zrobiłam kreskę, poprawiłam różowym cieniem załamanie powieki , wytuszowałam rzęsy i gotowe :)

      Usuń
  2. jakie masz śliczne niebieskie oczka:) i ten makijaż bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczny roz I idealna kreska x

    OdpowiedzUsuń

Zabrania się kopiowania, wykorzystywania i rozpowszechniania zdjęć bez mojej wiedzy i zgody! Komentarze obraźliwe będą usuwane !(podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170) !