27 września 2013

Niebiesko- różowe ombre krok po kroku...

Cześć !
Dziś w kilku zdjęciach pokarzę wam , jak robię ombre.
Identyczne zestawienie kolorów widziałam na jakimś zagranicznym blogu, i bardzo mi się spodobało, więc postanowiłam sama spróbować . Kiedyś robiłam to gąbeczką do makijażu, ale jakoś  nie przypadło mi do gustu to,  że strasznie wchłania ona dużą ilość lakieru. Pomyślałam- gąbka to gąbka i wzięłam gąbkę do naczyń :) Strzał w dziesiątkę ! Pochłania dużo mniej lakieru, a efekt niczym się nie rożni :)
Także do dzieła !

To będzie nam potrzebne :


Malujemy paznokieć na biało


Przygotowuję gąbeczkę (ucięłam kawałek gąbki nożyczkami)


 Na karteczce robię dwa paski wybranymi lakierami


Maczam w nich gąbeczkę


Przykładam lekko gąbeczkę do paznokcia, delikatnie dociskając i  lekko stemplując paznokieć


Powstanie takie cieniowanie


Przypomocy pędzelka zamoczonego w zmywaczu, czyszczę skórki

 

Maluję bezbarwnym lakierem (kolory się ze sobą "zleją") - można pominąć ten krok jeżeli nie lubicie mieć grubo lakieru na paznokciach


Biorę brokatowy  lakier


i  maluję nim paznokieć



Gdy wszystko wyschnie, przystępuję do robienia stempelków


Wybrany wzorek zalewam białym lakierem



Zdrapką zdejmuję nadmiar lakieru


Przykładam stempel i odbijam wzorek



Przykładam stempel do paznokcia w wybranym miejscu i płynnym ruchem przenoszę wzorek na paznokieć


Maluję wszystko lakierem bezbarwnym i gotowe   :)






Jak wam się podoba ? Macie może inne sposoby na paznokcie ombre?
Dziękuję za wizytę i do następnego !

ThickMadame91

23 komentarze:

  1. Pięknie Ci to wyszło!
    Podoba mi się!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyszło!!!zdolniacha!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Robię je w ten sam sposób :) Piękny efekt, bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie i ta staranność... Nieustannie mnie tym zachwycasz:) ciekawy sprzęt do wzorków.

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, świetnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda naprawdę świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczny efekt !! sama też spróbuję jak wyjdzie to umieszczę na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje pazury są genialne, piękne wykonanie. Ja swoje ombre robię pacynką do cieni, najpierw nakładam cień bazowy, a następnie na jeszcze mokry lakier nakładam kolejny kolor pacynką i następny i następny... moja wersja: http://monusia-monusia.blogspot.com/2013/05/paznokcie-mietowo-turkusowo-szmaragdowe.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak robiłam, ale ten sposób jest dla mnie wygodniejszy :)

      Usuń
  9. cudowne :) muszę w końcu wypróbować metody z gąbką

    OdpowiedzUsuń
  10. <3 <3 <3 <3
    Przepraszam, ale szczena mi opadła i słów zabrakło ..........


    Dobra, pozbierałam się :D
    Cuuuuuudoooownieeee!!!!!
    Szkoda, że całkowicie nie mam daru do zdobienia paznokci. Jesteś mega utalentowana!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana ale Ty masz do tego talent!! :) Ja to bym sobie całą łapkę tą gąbką usmarowała i nic by z tego nie wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Łooooo ale czad!!!!!!!!!!!! :):):):):):)
    Szok!
    Szacuneczek na prawdę!
    Chyba się zakochałam. *.* ;D

    OdpowiedzUsuń

Zabrania się kopiowania, wykorzystywania i rozpowszechniania zdjęć bez mojej wiedzy i zgody! Komentarze obraźliwe będą usuwane !(podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170) !