20 lipca 2013

Fiolet ze złotem...

Hej !
Dzisiaj mam dla was makijaż, w którym użyłam fioletu i złota. Tworzą one ze sobą piękne połączenie.

Zmobilizowałam się i zrobiłam małą animację ^^


Ale też będą zdjęcia :)

Puchatym pędzlem zaznaczam załamanie powieki
 ***
 Na kulkowy pędzelek nabieram fioletowego cienia
 zaznaczam nim zewnętrzny kącik oka
 i rozcieram
 Następnie na plaski pędzel nabieram jasnego cienia z malutkim i delikatnym brokatem
i wklepuję go.
 Na ten sam pędzel nabieram złotego cienia i wklepuję go w powiekę
 ***
  Na dolną powiekę mniejszym pędzelkiem nanoszę fioletowy cień w zewnętrznym kąciku oka i rozcieram.
 To samo robię z cieniem zlotym , nanosząc go na pozostałą część dolnej powieki.
 Na mały, puchaty pędzel nabieram odrobinę granatowego cienia i delikatnie rozcieram go w załamaniu powieki, aby efekt był wyraźniejszy
 Rysuję kreskę (krok po kroku TU)
 ***
 Tuszuję górne i dolne rzęsy
 ***
 ***
 I gotowe !

Co sądzicie  o takim makijażu i czy podoba wam się ta animacja ?
Dziękuję za uwagę i do następnego !

ThickMadame91
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22 komentarze:

  1. super razem się komponują te dwa kolory:) aż szkoda, że mi fiolet kompletnie nie pasuje i podbija tylko moje cienie pod oczami, bo bardzo mi się podobają takie makijaże:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zawsze się źle we fioletach czułam i też mi podbijał sińce, ale od czego jest korektor :)

      Usuń
  2. sliczne zestawienie kolorystyczne :) animacja na 5+ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ! It's so beautiful !

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż bardzo ładny, świetna kreska :) I animacja jak najbardziej na plus! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Animacja - miła odmiana :) A makijaż bardzo mi się podoba, jak i to że pokazałaś co kolejno robiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna animacja :) miłe urozmaicenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny makijaż oka :) podoba mi się połączenie żółci z fioletem, świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piekny, a kreska perfekcyjna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie wciąż zachwyca Twoja kreska... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fiolet to nie mój kolor, ale ten pięknie pasuje do Twoich oczu, nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. witam serdecznie, Twój blog został dodany na listę Polskich Blogów Kobiecych na Świecie w zakładce Polska :) dziękuję i zapraszam xxxx
    http://polskieblogikobiecenaswiecie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. ostatnio wpadłam na podobny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń

Zabrania się kopiowania, wykorzystywania i rozpowszechniania zdjęć bez mojej wiedzy i zgody! Komentarze obraźliwe będą usuwane !(podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170) !