01 czerwca 2013

Czyszczenie pędzli...

Cześć !
Dziś trochę na temat czyszczenia pędzli. Mam specjalny środek, ale chciałam użyć czegoś co mam w domu. Na co dzień używam podkłady REVLON COLORSTAY (150) i za nic nie mogłam po nim domyć pędzla (flat top). Używałam szamponu dla dzieci, mydła w płynie i innych sposobów, ale nic nie pomagało. Szukałam na YT jakichś fajnych sposobów. Owszem znalazłam kilka ale to nie było to, czego mi potrzeba. I tak oto Katosu nagrała filmik dzięki któremu domyłam swoje pędzle !!! Ja kupiłam białego jelenia . Idealnie domywa, dobrze się pieni i jest antyalergiczny (co jest dużym plusem). Teraz chętniej myję swoje pędzle bo jest to banalnie proste i już się nie denerwuję (będę miała mniej zmarszczek :)) i chwała za to KATOSU !!!
 Buziaczki i do następnego :*

Tak wyglądają moje pędzle gdy się suszą (tak, mam ich malutko, ale powoli kolekcja się rozrasta, jeszcze 3 miesiące temu wystarczały mi 3 pędzle, ale apetyt rośnie w miarę jedzenia :)


To właśnie ten filmik :

   


 ThickMadame91
                                                                                                                                                                                                                                                                               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zabrania się kopiowania, wykorzystywania i rozpowszechniania zdjęć bez mojej wiedzy i zgody! Komentarze obraźliwe będą usuwane !(podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170) !