12 stycznia 2014

Wspomnienie...

Cześć !

Dziś mam dla was zdjęcie makijażu, który sprawdzi się idealnie w karnawale. Makijaż, który za chwilę wam pokarzę był moim makijażem sylwestrowym i nie zdążyłam zrobić zdjęcia całej twarzy, ale nic ciekawego sie tam nie działo^^. Podkład, puder, róż i bronzer, a na ustach kolor nude (ale taki bardzo naturalny, nie jakiś tandetny)- czyli normalnie. Jedynie w makijażu oka dodałam po 3 cyrkonie, które przykleiłam klejem do rzęs. Gdyby nie cyrkonie, mógłby to być "zwykły" (jak dla mnie nawet codzienny) makijaż.

Pisząc tego posta siedzę z kawą obok, pod kocykiem, za oknem pada deszcz ze śniegiem- czyli Niedziela idealna.
Życzę wam miłego dnia i do następnego !


7 komentarzy:

Zabrania się kopiowania, wykorzystywania i rozpowszechniania zdjęć bez mojej wiedzy i zgody! Komentarze obraźliwe będą usuwane !(podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170) !