02 grudnia 2013

Kobalt w roli głównej...

Cześć !

Wybaczcie, że ostatnio mało piszę, ale po prostu brak mi czasu.
Dziś pokarzę wam tylko jedno zdjęcie, które pstryknęłam przed wyjściem.
Zrobiłam zwykłą kreskę, ale chciałam "przemycić" trochę koloru, ponieważ za oknem szaro, buro i ponuro. Mój wybór padł na kobaltową kredkę (Rimmel Scandaleyes w kolorze Bright blue) , którą dałam na linię wodną, a dolne rzęsy pomalowałam tuszem do rzęs Pierre Rene- Volume Rich w kolorze 05 Sky Blue.




Do następnego !

ThickMadame91

12 komentarzy:

  1. połączenie jak najbardziej udane <3

    OdpowiedzUsuń
  2. mam taka kredke i tusz wiec dzis sie za to polaczenie biore! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyciaga uwagę, pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładnie kryje ten niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wygląda to połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio chodził mi po głowie taki makijaż, ale nie miałam możliwości go zrobić, bo nie mam niebieskiego tuszu :P Pięknie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już od dawna chciałam taki zrobić i również nie mogłam znaleźć takiego koloru, ale w końcu go mam :)

      Usuń
  7. Fajnie to wygląda chyba zachęciłaś nie do zakupu niebieskiego tuszu do rzęs...

    OdpowiedzUsuń

Zabrania się kopiowania, wykorzystywania i rozpowszechniania zdjęć bez mojej wiedzy i zgody! Komentarze obraźliwe będą usuwane !(podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170) !