02 września 2013

Dermena lash...

Cześć !
Dziś mam dla was recenzję produktu, który ma za zadanie poprawić kondycję naszych brwi i rzęs (ja tylko używałam na rzęsy).


Opis produktu:

Odżywka do rzęs i brwi dermena lash dzięki zastosowaniu specjalnie dobranych składników hamuje wypadanie rzęs/brwi. Jednocześnie wzmacnia je, regeneruje i odżywia. Przywraca zdrowy wygląd rzęs i brwi. Lekka, żelowa konsystencja powoduje szybkie wchłanianie preparatu. Odżywka nie skleja i nie obciąża rzęs/brwi. Aplikator w postaci pędzelka umożliwia precyzyjne nałożenie preparatu oraz zapewnia łatwość użycia.



Wskazania

  • nadmierne wypadanie rzęs i brwi
  • osłabione i delikatne rzęsy i brwi
  • zniszczone i wymagające regeneracji rzęsy i brwi
  • produkt polecany również po zakończeniu chemioterapii


Dawkowanie


Najlepsze efekty osiąga się, stosując odżywkę dermena lash raz dziennie - wieczorem. Stosować preparat po dokładnym umyciu/demakijażu okolic oczu, na czystą i suchą skórę.

Produkt może być stosowany w sposób ciągły. Polecany osobom o oczach wrażliwych i noszących soczewki kontaktowe. Przed użyciem należy zdjąć szkła kontaktowe.
Skład: Aqua, Glycerin, Propylene Glycol, Panthenol, Polyacrylate-13, Polyisobutene, 1-methylmicotinamide Chloride, Creatine, Biotinoyl, Tripeptide-1, Biosacharide Gum-1, Polysorbate 20, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, DMDM Hydantoin, Disodium EDTA. 

Cena : 29 zł w aptece DOZ

Moja opinia :
Odżywkę kupiłam ponieważ zauważyłam, że moje rzęsy zaczęły mi po prostu wypadać. Chciałam je wzmocnić i poprawić ich kondycję. Nie chciałam wydawać dużo pieniędzy na tegorodzaju specyfiki,natrafiłam na recenzję w internecie i postanowiłam, że kupię - 30 zł to nie majątek. 

Zalety:

-cena - 30 zł w aptece
- nie uczula
- w przypadku dostania się do oka nie piecze
-wydajna
- wygodny w użyciu aplikator w formie pędzelka
Ogółem jestem zadowolona. Rzęsy przestały wypadać i zagęściły się :)- o to mi chodziło !
Moja ocena 4/5
Używałam  już prawie 4 miesiące, a mam jeszcze połowę opakowania 
Powiem tylko tyle : jeżeli ktoś chce osiągnąć efekt sztucznych rzęs, to nie będzie zadowolony, a jeśli chodzi o ich wzmocnienie to jak najbardziej tak
A to zdjęcia :





A wy używacie odżywek ? 
Do następnego !

ThickMadame91

13 komentarzy:

  1. efekt fajny:) ja uzywam olejku rycynowego (o ile o nim pamietam:P)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale efekt wow, jak sztuczne rzęsy po pomalowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać efekty i o ile tańsza niż np. Revitalash. Efekty ładne i naturalne:) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny efekt. :) Warto pamiętać ten produkt. :) Może nawet wypróbuję.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze efekt rzeczywiście jest i cena mała:) Choć nigdy nie używałam tego typu odżywek być może sie skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Very helpful post! I feel like putting on (and more importantly rubbing off) mascara every night is ripping out my lashes! will definitely have to use this :) i'm new to blogging but would love if you checked out my page! thanks!

    http://pinksugar11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj widać różnicę :) Fajny efekt!

    OdpowiedzUsuń

Zabrania się kopiowania, wykorzystywania i rozpowszechniania zdjęć bez mojej wiedzy i zgody! Komentarze obraźliwe będą usuwane !(podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170) !