05 sierpnia 2013

Wszyscy mają FUZZY COAT - mam i ja :)

Cześć !
Dziś pochwalę się wam moim nowym lakierem. Gdy zobaczyłam go po raz pierwszy pomyślałam "muszę go mieć !" i będąc w drogerii kupiłam tą piękność. Zakochałam się w nim ! lubię, jak na moich paznokciach coś się dzieje i ten właśnie lakier mi to zapewnia :) Jest przepiękny ( wiem że nie wszystkim przypadnie do gustu , ale mi TAK).

Bałam się, że będzie strasznie szorstki, i będzie o wszystko zaczepiał, ale całe szczęście tak nie jest.
Na paznokcie nałożyłam 2 warstwy i moim zdaniem wystarczy :)
Zdjęcia :
Ja mam kolor/nr 500 Fuzz-Sea


A tu jako lakier nawierzchniowy na różnych kolorach :


 JOKO Virtual - street fashion nzr 105 Broken heart
 Zwykły czarny lakier
 Sally Hansen - Xtreme Wear nr 420 Pacific Plue
 Golden Rose - Rich Color nr 07
 JOKO- Colors of Luxury nr J162 Exclusive blue

Fajne jest w nim to, że można sobie "dozować" zagęszczenie tych paseczków na paznokciu :)
Co do zmycia . Zmywa się podobnie jaki lakiery brokatowe, ale dla mnie nie ma problemu, bo mam świetny sposób, o którym każda słyszała ( zmywaczem nasączamy płatek kosmetyczny, przykładamy do paznokcia i owijamy folią aluminiową, czekamy ok 4 min, "ściągamy" w dół i gotowe ! )

Ps. Ten kształt paznokci nie był zamierzony (uszkodziły mi się boki i musiałam coś z nimi zrobić). Na razie czuję się w nich ok , ale nie wiem jak długo takie pozostaną :)

Do następnego !

ThickMadame91



10 komentarzy:

  1. Bajeczny, piękny, cukierkowy! Najbardziej podoba mi się fotka, na której są wszystkie różno kolorowe paznokcie :):) Ekstra lakier no ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne sa musze też spróbować efekt z trawą:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! świetny efekt uzyskałaś! lakier prezentuje się świetnie zarówno sam, jak i top na różne kolory, super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi jednak bardziej podoba się jako nawierzchniowy :)

      Usuń
  4. O rany! Jest genialny, muszę go mieć:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój kolor :D Świetny jest, chociaż mój okropnie się ciągnie przy drugiej warstwie

    OdpowiedzUsuń

Zabrania się kopiowania, wykorzystywania i rozpowszechniania zdjęć bez mojej wiedzy i zgody! Komentarze obraźliwe będą usuwane !(podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170) !